Home

Planerat hemresa nu och kommer sitta på flyget hem innan den 31 maj då syster tar studenten. Längtar så efter mina underbara tjejer där hemma (räkna med mycket PW's, champagnebaren, shopping, löparrundor, Marstrand, EH-mochas på lättmjölk och drinkar på Post när jag kommer hem!) och familjen. Dessutom har jag världens bästa studentpresent till syster som hon inte har en aning om och en knock-out solbränna (trodde inte jag kunde bli brunare än vad jag var i Bahamas men no - ni får se när jag kommer hem). Älskar lyxyachts-livet men längtar hem till "verkligheten" nu. Student, en veckas svensk sommar, Marstrand, girlfriend-catch-up och sen tillbaka till rivieran för en slutspurt luxury innan Handels i höst. Perfekt recept på lycka.

Bisou, Moi.


Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }