Training in Bahamas

Nu har vi snart gjort fem av sex veckor av vår charter i Bahamas. Längtar så tills nästa helg som vi ska spendera i Nassau's Paradise Island Atlantis. Världens vackraste plats (näst efter de orörda stränderna på västra Nassau där vi bodde). Efter det blir det hem till Miami och West Palm Beach för sista gången innan vi seglar genom Panamakanalen mot Mexico och US westcoast, längtar! Tjejerna och jag kör knock-out-training and diet nu för att verkligen bli tooned innan Miami:
kolhydrater kött snacks och socker innan 12 am
bara frukt och grönsaker efter 12 am
minimalt med mejeriprodukter
inte äta någonting efter 6 pm
träningsfokus mage, core och cardio
 
Har så mycket spring i benen nu efter att ha varit till havs i över fem veckor. S och jag spurtar fram och tillbaka på vårt topdeck varje dag, gör crunches, squats och pushups och kastar oss fram och tillbaka runt Bugattin. Älskar träningsvärken man får när man har PT, så sjukt slut dagen efter. Idag gjorde vi circut training med fokus ben, core och armar så imorgon blir det något lugnare för mage, core och massa yoga och stretching. Känner att jag behöver att lugnt pass efter min sjätte dag i rad med intensiv träning. Längtar så tills vi kommer i land i Palm Beach och tillbaka till vår marina med ännu ett helt fantastiskt gym och där M och jag äntligen kan springa igen. Saknar faktiskt milen två gånger i veckan, det är så skönt att mixa up styrketking med löpning plus att det ger sån otrolig egergiboost. Calvin Harris, palmtrees och mina Nike runners är en sjukt bra kombination!
 
Brukar aldrig ta egobilder men har varit så otroligt glad över mina träningsresultat det senaste att jag velat spara "bevisen" på att det faktiskt går. Så därför får ni en liten ego-boost här.
 
Bisou, Moi.
 

 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }