Tan Tan Tan

Har nog aldrig varit så brun som jag var när vi bodde i Nassau, Bahamas i några månader. Älskade hur alla servitriser, confransierer och luxurypersonal på resorten alltid var "tvungna" att påpeka vilken fantastisk solbränna du har - good feeling resten av veckan. Dock känns det som om hela solbrännan försvann samma sekund som jag steg av planet på Landvetter för två veckor sen? Älskar riktigt mörk jämn solbränna tillsammans med en top som är djup i ryggen (det är typ min vardags-uniform just nu tillsammans med min nya älskade Hunkydory jacka - perfect match). Har bara en vecka kvar nu innan jag är tillbaka ombord i MEXICO (det är 34 grader där just nu) och kan träna i solen på deck igen - längtar!

Bisou, Moi.


Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }