Hej och hå

Champagnebaren igen med en ny prinsessa - jag borde ju få rabatt som introducerar så många champagneälskare till detta nya älsklinghak. Idag var det jag och min Paris-fashionista som shoppade loss på NK's tjejkväll (gratis champagne där med..) och avslutade med ett par glas bubbel Pol Roger på Forssén & Öberg. Ohlala ännu en fantastisk kväll av girltalk, pojk-updates och massor av skratt. Flyttar jag inte in med den här tjejen inom kort vet jag inte vad jag skulle göra - meant to be helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Jag är osäker på klänningen men får Ellie Saab vibbar av den! :) Modellen heter Gemma Ward, hon är verkligen helt underbar!!

En del bilder har jag rebloggat och kommer från min tumblr infinityfashionandlies.tumblr.com :)

En annan tumblr som jag hittar mycket av det på är psremembermee.tumblr.com :)

Kul att du gillade bilderna! Dina egna bilder ovan är inte direkt fel heller! :)

2013-04-15 @ 17:39:49
URL: http://ceciliapetterssons.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }