On watch och girls night out

On watch idag (jag måste stanna på båten kontrollera säkerheten, övervakningskameror och stanna i crew mess mestadels av tiden) vilket betyder filmkväll , Sex and the City och Kim and Kortney take New York, eftersom jag och watchkeeper no. 2 kommer hänga i crew lounge hela kvällen. Ska även smyga ut en snabbis senare för tjejmiddag när Mia (angel) lovat att täcka min watch. Ska bli så roligt att gå ut bara vi tjejer och ha en riktig girls' night out med cocktails, skvaller och high heels - I need that.

Mia och jag sprang btw en mil imorse kl 6 am innan jobbet i ett kolsvart regnigt Toulon, snittid 5,46 min per km - sjukt stolt och sjukt mycket träningsvärk!

Bisou, Moi.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är det för båt du jobbar på? Hur stor är den och så? Vad får du göra?

Svar: Hej, min bat heter Kogo och ar en 72 meter motoryacht (superyacht). Just nu ligger vi i shipyard i Toulon pa franska rivieran sa det ar mest maintaning, stadning, organisering, inventering och byggjobb pagang, men 1 dec ska allt vara klart och da lamnar vi medelhavet for att aka till caribbean och gora vintersasongen dar :) Hoppas det var bra svar, kram L.
Linnéa Larsson

2012-10-26 @ 15:16:27

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }