BOOST

Boostar ordentligt just nu med Kusmi chaite och en energivariant som t.o.m heter BOOST, yoga, pilates, löpning, nyttig mat (mycket sallad, grönsaksjuice, naturell yoghurt, vatten, te) och inga kolhydrater eller socker. Känns otroligt bra för kroppen! I början dog jag av trötthet och yrsel men nu känner jag mig så mycket piggare än innan - nästan hoppar runt i båten som sis C hade gjort, supermycket energi! Shoppade också lite kläder och skönhetsprodukter i Paris perfekta för min BOOST-period: Kusmitea, self tan från Éstée Lauder, bronze powder, löparbyxor, löparjacka och minichip att ha i skon (ihopkopplat med min iPhone) så jag ser exakt hur/var/när jag springer + statistik, allt från Nike's tre-vånings-store på Champs Élusée. Motivation på hög nivå på Franska Rivieran!
 
Bisou, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }