training spa diet

Springer, tränar yoga, pilates och kroppsvikter varje dag nu med en vilodag i veckan då jag bara gör lättare övningar, yoga eller vilar kroppen helt, men känner ändå inte att jag får de resultat jag vill ha (vill både tappa vikt och bli mycket mer toned à sis C och VS-modellerna). Har därför börjat springa oftare, ökat från var tredje/fjärde dag till varannan men nu överbelastar jag knäna istället, så får styra om helt till mer yoga, benstyrka, dance och pilates istället (det tar väl sin tid att bli fit antar jag AH). Inser verkligen hur mycket det ger att ta hand om kroppen, både när det gäller healty food, training och spa-treatment - har så mycket mer energi nu än innan. High on life. Nu 30 min intensiv street och yoga efter det.
 
last week's training:
Mon. run 5 km
Tue. pilates och yoga 45 min
Wed. run 6 km
Thu, mage och rygg 60 min
Fri. core, armar, mage 45 min
Sat. run 5 km, PW 2 km
Sun. vilodag
 
Bisou, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }