my life in 10 years

Har alltid trott fullt ut att man är in charge of sin egen framtid. Med stark motivation, right place in right time och riktigt mycket jobb kan man nå vart man vill. Fokus just nu är en toned and taned body (därför jag springer varannan dag och tränar massa styrka - var ju såklart inte kul i början men nu när jag fått upp konditionen ordentligt älskar jag oövervinnerlig-känslan när jag kan sprinta 800 m utan att det känns överdrivet ansträngande), resor och yachting, sen blir det handels, utbildning och en killer-examen i Fahion Business innan jag kastar mig ut i världen för work work work. Har förälskat mig i så många platser och vill absolut ha en villa nära Götborg vid havet, ett sommarhus på franska rivieran och en penthouse suit på Upper West Side i NYC, men ska man nå dit måste man kämpa. Which I will - if you snoose you loose.



 
 

Kommentarer
Postat av: Sara K

Så sjukt sant. Fint skrivet kram

2012-11-22 @ 21:56:50
Postat av: Antonia

Åh, vilket inspirerande inlägg! Så himla bra!

Svar: men åh tack vad glad jag blir! bisou
Linnéa Larsson

2012-11-24 @ 17:20:12
URL: http://melkan.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }