Day home 1 - shopping, överraskningar och chailatte

Satte mig på flyget supertaggad i fredags kväll, mellanlandade i Bryssel, sprang igenom shoppingen, köpte BOOST-smoothie och nya Vogue, flög sista biten hem till Göteborg, sprang av planet så jag nästan glömde incheckade väskan och kastade mig i armarna på världens bästa lillasyster som kommit på, skeemat och planerat denna överraskningshelg i smyg med mig senaste veckan (gud vad vi ringt hemliga samtal, skrattat och listat saker inför helgen). Körde sedan min älskade/saknade mini direkt till little j och knackade på hennes dörr mitt i natten - inga lyckorop eller glada miner bara ett chockat "jaha, kom in" innan hon verkligen förstod att jag var hemma på riktigt, sen blev det tusen kramar, gossip-sleep over hemma hos mig utan att någon visste att jag kommit hem. Totalchockade lil sis no.2 på morgonen med presenter och gos på hennes födelsedag och har aldrig varit så lycklig. Resten av dagen spenderade jag med världens bästa vän i världens bästa stad (har varit i både NYC, London och Paris på kort tid nu men Göteborg är alltid lika fantastiskt). Vi överraskade Joanna på Handels, Ingrid på NK och jobbarkompisarna på EH Södra Larmgatan, köpte med oss tre chaiburkar, shoppade Odd Molly och Hunkydory, myste i regnrusket med chailattes och mumsade lax och crazy good burger tillsammans med några killkompisar på Tranquilo innan vi skyndade oss hem för partey och sista stora överraskningen på lillasysters födelsedagskalas.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }