Chailatte på rivieran

Har haft en riktig tjejkväll ikväll med massa gossip, planing för girls night out imorgon, chailattes och hemgjorda lussekatter som jag tagit med från swe. Så lycklig att jag beslutade mig för att köpa med mig två chaiburkar och massa annat gott svenskt som jag saknat. Fyllde väskan med bregott, jäst och saffran (till lussekattsbak här på båten), danskt rågbröd och glögg på vägen vilket gjort succée ombord. Nu blir det bed innan upp tidigt imorgon och mumsa danskt rågbröd med riktigt svenskt smör Mmm.
 
Bisou, Moi.

Kommentarer
Postat av: anna

fin kopp! men svik inte espressohouse nu!

Svar: haha inte en chans, tack!
Linnéa Larsson

2012-11-14 @ 00:09:28

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }