Update


De senaste veckorna har varit hektiska med mycket planering inför Antibes, yachting, referenser, uppdatera CV mm. Det är mycket på gång just nu och jag jobbar 24/7 för att känna mig lugn när jag sitter på flyget i september. Tog en paus och spenderade förra veckan i Grekland med vänner och älsklingen (bildbomb kommer snart) och landade hemma på västkusten igår. Otroligt skönt att vara hemma, även om Antibes-planeringen tog vid samma sekund som jag satte foten utanför planet. Försöker blanda ut jobbcoachingen med Gossip Girl, cocktails och SATC-kvällar, shopping, segling och mys med familjen. Det känns ändå som att allt flyter bra hittills, det enda som oroar mig är att lämna alla jag älskar här hemma, flytta till en helt ny hemstad och segla jorden runt helt ensam. Det känns både spännande och skrämmande på samma gång..
 
Bisous, Moi.
 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }