Morgonstund

Mumsar pistagebröd, grekisk yoghurt och jordgubbar för min egna lilla morgonstund. Var uppe tidigt idag för yoga och pilates session på deck (det är 27 graderna och sådär härligt tropiskt varmt, med massor av vind och saltvattenstänk) - hur fantastiskt var inte det. Kan inte ens beskriva. Gick ut med yogamattan och hantlarna när det var kolsvart ute och fortfarande stjärnklart, men under min träningstimme gick det från mörkt svart till soligt och ljust med världens vackraste soluppgång över hela horisonten alldeles framför ögonen på mig där jag stod och gjorde yogaövningar. I die. Om man kan vara förälskad i havet måste jag ha en sjuk crush just nu. Ni kan ju redan räkna ut vad jag kommer göra klockan 6 am varje morgon från och med idag. Nu vaknar snart de andra så får skynda på att läsa igenom mina favoritbloggar och instagram, så mysig morgonläsning att vakna till:
 
Sofi Fahrman - Sofis Snapshots
Camilla Fogstedt - en av de bästa vännerna hemma i Göteborg
Tuva Malmö - träning, frukostbilder, inspiration
Elin Kling - Style by Kling
Karin Olofsson - allt om löpning
 
Bisou, Moi.

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Ja den var himla god! Det är morotskaka!

2012-12-22 @ 08:55:25
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

Det låter verkligen fantastiskt härligt! Jag måste säga att jag blir lite avundsjuk när jag sitter här med täppt näsa och tittar ut till ett Malmö utan snö. Jag hade hellre varit på en båt på Atlanten nu. I alla fall tills i morgon ;)

Svar: Haha ja alltsa jag alskar att vara har, blir sa lycklig av havet och varmen, helt underbaart! Kram L
Linnéa Larsson

2012-12-23 @ 11:28:47
URL: http://christineiparis.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }