I'm in Paris bitch

God morgon från Paris!
Första gången i min framtida hemstad och jag älskar det redan. Promenerade runt i Marrais (området där vi bor) igår, åt en underbar chèvre briquette och skålade i Champagne på kvällen och nu sitter jag på ett pittoreskt litet café på Rue Saint Martin och mumsar croissant och dricker Café Crème med mitt underbara resesällskap. Idag är vår STORA shoppingdag så vi ska besöka Lafayette, Les Printemps, modekvarteren och strosa runt i Marrais bland söta boutiques och underbara små caféer - beyond day.


Kommentarer
Postat av: Mitt liv i L.A

Jag hoppas du har det heeelt underbart i din stad!!!

2012-05-02 @ 20:27:15
URL: http://camillafogestedt.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }