Hollywood

Var och provade klänningen från One TeaspoonRaglady (min tentapresent till moi) precis och blev så lycklig för den var för liten - det är helt enkelt menat att jag kommer hitta något ännu finare och ännu bättre prismässigt (den här kostade mer än det dubbla än mina flygbiljetter till Paris..) i PARIS. Dessutom hittade jag en beyond färgglad väska från Marc by Marc Jacobs och underbara dödskallearmband som jag ska köpa istället för klänningen. De hade varit perfekta för min week-end i Paris om några veckor!

Bisou Moi.


Kommentarer
Postat av: J

haha så typiskt dig <3

2012-04-14 @ 10:48:55
Postat av: Klara

Såg en bild med väskan den rosa i bakgrunden längre upp, så du har köpt den nu då? Vad kostade den? Marc Jacobs är ju dyrt!

2012-05-13 @ 09:04:19
Postat av: Linnéa - soon PARIS living

sv Klara. Yes, köpte den när jag var i Paris förra veckan. Den kostade 1800 kr fast i Paris var den 200 kr billigare, alltså 1600 :)

2012-05-15 @ 17:26:59
URL: http://joliechole.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }