Somewhere beyond the sea.


Ligger nysduschad i vårt ljusa vardagsrum och äter jordgubbar och mörk choklad. Känner mig aningen temide efter en hel dags spatserande i skyhöga klackar och bärandes ett ton shoppingkassar, spenderade nämligen dagen med sis no. 1 shoppandes i stan på jakt efter:
  • bioterm lotion citrus
  • de perfekta shortsen (du vet de som får ens rumpa se ut percis som Adriana Limas)
  • vitt klassiskt linne
  • klackar à Chloé
Hittade fantastiskt nog allt detta (dock räckte inte min budgett till la lotion de Bioterm eftersom jag upptäckte att jag verkligen behövde en beyond myströja från Bondelid) - AH. Det finns inget bättre än en lyckad shoppingdag.

Bisou, Moi.

Myströja - Bondelid, shorts - Mon Row, vitt linne - Gina Tricot, Klackar à Chloé - Bianco.
Högst upp till vänster ser ni även mitt senaste killing-köp (eftersom de totalkraschade min budgett..), min nya favoritjacka från Hunky Dory.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }