The dress


Har funderat oerhört mycket över studentbalen, vilken outfit jag ska ha och min balklänning. Hade först tänkt sy klänningen själv i Dolce & Gabbana-stil, men valde istället att sy klänningen för studentmottagningen. Har tänkt mig djup rygg och flera lager av böljande vit sidenchiffong tillsammans med mörka utsläppta lockar, ljust rosa naglar och höga snörda sandaler.

Till balen har jag valt denna underbara creation från Vera Wang, (funderar dock på en annan färg - kanske benvit eller ljust melerad?) tillsammans med låga silver sandaletter, uppsatt lockigt hår, ljusa naglar och silversmycken à YSL. Förhoppningsvis blir det precis som jag tänkt mig.

Bisous, Moi.

Kommentarer
Postat av: isabelle

så sjukt vacker! men är inte vera wang väldigt dyrt? :O <3

2011-02-21 @ 10:17:54
Postat av: Linnéa

sv. jo det stämmer, men tanken är att sy upp en liknande klänning <3 märket spelar ingen roll för mig, vill bara ha den perfekta klänningen!

2011-02-21 @ 10:19:05
URL: http://joliechole.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }