Jag må hon leva jag må hon leva


Grattis min älskade vän. Du är en av de vackraste och mest underbara människorna jag någonsin träffat och jag älskar dig från djupet av mitt hjärta. Vi delar oerhört många fina minnen och jag skulle inte byta bort dessa mot någonting i hela världen. Jag är alltid lycklig när jag är med dig, vi har alltid roligt tillsammans och du är och kommer alltid att vara en av de mest betydelsefulla och älskade personerna för mig. Jag hoppas att vi alltid kommer att vara vänner så vi kan skratta tillsammans åt alla de dumheter vi hittat på, åt alla det roliga stunderna vi delar och åt alla "ej nämnbara killar" som utropat kärleksförklaringar, uppgett sig vara hemliga beundrare och utnämnt dig till veckans snygging på dess blogg. Ibland önskar jag att jag gav dig lika mycket bekräftelse som dem gör, men även om jag inte alltid gör detta hoppas jag att du vet att du alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta.
Grattis på födelsedagen min ängel <3

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }