Today's


Underbar outfit. Älskar detaljerna - skärpet, armbandet, väskan - allt blir så vackert tillsammans klänningen, som för övrigt måste vara den mest underbar kreation jag sett på länge.
Idag känner jag mig lite vild och full av happiness Idag är en sådan dag då jag gör allt jag älskar - skriver en låt eller skissar en underbar design à Haute Couture.  Nu blir det dusch med oljor för silkeslen hy och kashmirhår innan Elin et moi reser mot Marstrand. J'espere aujourd'hui sera un jour merveilleux <3

Bisous, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }