A wounderful sort of l'amour


Eftersom jag inte använder särskilt mycket acessoarer tycker om att kombinera min stil med stora halsdukar eller väskor. Föredrar den större modellen och använder min älskade svarta från Sisters a lot. Den rymmer allt jag behöver ha med mig -  make up, partyväskan, ipod touch, hårband à la Blair, halsduk från Ester Eleonora..  Önskar så att jag hade råd med en underbar svart stor väska från Marc by Marc Jacobs, och alla andra här nedanför. Älskar färger och en matt blå eller röd hade jag absolut kunnat bära, tyvärr kostar riktigt snygga väskor alldeles för mycket för en student som moi.. Se nedanför - för drömmar kan bli verklighet.

Bisous Moi.

Svart och vit axelbandsväska - Marc by Marc Jacobs, liten svart till vänster - Gucci, glittrig à la partey - Marc Jacobs (också min personliga favorit), liten svart till höger - Anya Hindmarch.

Kommentarer
Postat av: angelica

gud så underbara, särskilt den med paljetter, var kan man köpa dem?

2010-12-02 @ 17:56:08
Postat av: elina

gud vet precis vad du menar! haha fattig student här med ;)

2010-12-02 @ 17:56:42
Postat av: linnéa

dem finns alla på net-a-porter.com, väldigt dyrt men väldigt älskväda också ;)

2010-12-02 @ 18:04:28
URL: http://joliechole.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }