Jag kommer!

Snart kommer P hit, vi ska mysa o se på GG & dricka Chai.. eller det är vad jag tänkt vi ska göra, men eftersom han är smått galen i GG och tycker att de e så gott att pussas när man smakar Chai så är han säkert på!
Stan igår var mys. Förutom de 5 Mocha Latte ja köpte inhandlades även nyårs outfit. Provade allt från Whyred (älskade vårkollektionen!) till Acne och Tiger of Sweden, men hittade faktiskt rätt på Zara. Men lät ändå lägga undan ett par klänningar från Whyred ett par dagar..

Acne                                               Whyred

hej jag sämst på att bestämma mig,Inte så kontigt att jag är bästa vän med Miss E. Köpte även Biosilk's underbara silikondroppar till håret och sprang in i Mr H (bokstavligt) och tvingade honom att vara med moi en stund :)
Fick en flaska mosserande av pappa för morgondagens festligheter också. Nyår detta året ska bli grymt kul. Moi, E och J ska spendera kvällen dansandes på borden och förhoppningsvis kommer jag kunna träffa älskling någonstans och få en kyss på tolvslaget <3 Kommer bli underbart!

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }