Blair Waldorf


Ni skom känner mig vet att hon är min personliga förebild, och med det underbara långa lockiga håret, de om vartannat skrattande och leende ögonen, diademet och de vackra håruppsättningarna, de fylliga läpparna och den fantastiska klädstilen blir hon omöjlig att inte beundra. Hon är en av anledningarna till att jag bestämde mig för att spara ut mitt hår, och jag skulle göra vad som helst för att det en dag ser ut som hennes. Långt och lockigt. Det är något av det vackraste jag vet <3

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }