Update

Liten bildbomb från de senaste dagarna på vår crossing. Just nu befinner vi oss någon stans mellan Kanarieöarna och Miami, mitt i Atlanten. Det var varit sol och blå himmel nästan varje dag och jag har passat på att sola och bättra på brännan så mycket jag kan. Älskar detta, havet, sol, delfiner (!) och mys på deck. Igår bakade vi pepparkakor och julgodis och idag började vi förbereda inför en inbokad charter i december. Massor som händer just nu på jobb och träningsfronten men ska försöka uppdatera så mycket jag kan ändå. Nu BOOST-te och lussekatt innan bed.

Lata dagar och massor med mys på deck.
DELFINER nästan varje morgon och ja såhär vacker är soluppgången över Atlanten. I die.

Vi nådde Las Palmas, Gran Canaria med 27 grader, sol, tender action och taning på deck. Mmm!
 

Kommentarer
Postat av: L I N N E A ♡

Åh va härligt det ser ut!!!
Men hur fick du det här jobbet??

Svar: många som frågar så ska skriva ihop ett litet inlägg om detta så snart jag har tid. livet är lite kaos just nu, roligt att du gillar bisou!
Linnéa Larsson

2013-04-03 @ 16:50:45
URL: http://linneasvarld.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }