Moisturing weekend

Har haft en alldeles alldeles underbar weekend. Både festligheter, mys, sushi och shopping hann vi med - ÅH som jag älskar helger som denna.
I fredags kom min Pontus hem. Vi myste i soffan med film och Chai hela kvällen och hade det så skönt så skönt. Är så glad att jag hittat dig <3
Lördagen blev inte alls lika lugn och behaglig utan mer swing. Shopping stod på listan och jag sprang gatorna fram för att titta ut presenter som mamma ska köpa till mig nästa vecka, då vi ska ha en alldeles egen Mor&Dotter-dag i stan med fika och shopping. Hittade bla. vårskor, jeans, en alldeles ljuvlig kofta från Hanky Dory (hade i och för sig kunnat tänka mig resten av deras vårkollektion också, men man kan ju inte få allt..) och  underklädesset från CK mm. Natten spenderade jag med Pontus, Emelie och Hampus på stadens gator och hos PS - En trevlig kväll med andra ord.
Söndagen är väl inget att tala om. Det blev shopping då med samt Mocha Latte, Pontus, Emelie, plugg och lägga sig i tid. Blev även sjuk med ordentlig ögoninflammation Buhu.

Tack alla för en trevlig helg, vi gör om allt om 5 dagar.
Bisous Linnéa


Kommentarer
Postat av: <3

Tack för att du finns love you!

2010-03-03 @ 18:09:35

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }