Villa Bianca

Underbara Villa Bianca i Saint Maxime (på en sådan här plats tänker jag definitivt fira min smekmånad)

Längtar bort till sol och luxury och St Maxime har precis det, är ändå lite tragiskt att jag förmodligen inte kommer kunna resa med familjen till detta franska paradis. Kommer istället åka med tjejerna till Aia Napa i Cypern - vilket kommer bli en otroligt rolig resa det med. Tänker göra mitt bästa för att ha så roligt-, bli så brun- och dansa så mycket som möjligt.

Att spendera sommaren på Marstrand och den svenska västkusten har även det varit underbart - även om det är ojämförbart med Côte d'Azzur. Varje dag har varit lika solig och fantastic med saltvatten i håret, brun hy, Cesarsallad på Lasse-Majs's med Elsa, festligheter och Champagne. Det är det enda det vackra folket dricker här - något som moi inte klagar över, då Champagne är det godaste som finns.

Det enda som fattas mig är älsklingen.
Bisous Moi
Trackback
RSS 2.0
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }