Amanda Wakeley

Upptäckte idag en ny Designer när jag bläddrade igenom catwalkbilderna från London Fashionweek's visningar i helgen - Amanda Wakeley. Hennes kreationer är inget jag skulle kunna bära med ändå underbara, det var som om små söta bakelser dansade nedför catwalken. Det jag tycker mest om är färgerna, även om jag annars är en vitt-puder-beige-person så tycker jag det är kul med lite färgklickar ibland, men även ryggen är något hon lyckas oerhört bra med, näst in till enastående faktiskt.

photos by ELLE.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

underbara klänningar =)

2010-02-25 @ 21:03:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }