La mode


Jag tycker ändå om vårens mode väldigt mycket, även om det jag vill köpa inte alltid är i min prisklass..
Fick shoppat lite igår efter jag kommit hem från Fjällbacka. Gick i staden med pojkvän (läs personal shopping bag bärare) och hittade ny parfym (Clinique's nya Spring flower), ljusrosa nagellack - as always - romantic underwear, Vogue och bodylotion with spring flavour från The Body Shop. Kunde inte heller motstå att köpa en Mocha Frapino - to die for - på Espresso House, och var även snäll & söt och bjöd älskling på Dubbel Espresso. Det har varit en underbar helg, saknar bara vännerna som jag aldrig hinner träffa.. Men E et moi ska i alla fall spendera Valborgsmässoafton tillsammans <3
Har fortfarande mycket kvar att göra idag så skyndar långsamt för att fixa latte, plugga matte och körkortsteori samt försöka hinna till gymmet.
Bisous Lady

Kommentarer
Postat av: claa - a fashion story

åhh, frapino! Dricker inte kaffe med chokladfrapinon, älskar! :)

2010-04-25 @ 17:51:06
URL: http://claa.blogg.se/
Postat av: claa - a fashion story

sv: yes, åhh nu blev jag jättesugen på det! :(

2010-04-25 @ 18:29:48
URL: http://claa.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }