Vad jag inte klarar mig utan


Detta är produkterna som orsakar ett evigt springande till affärerna för min del. Jag älskar Clinique, dem gör de överlägset bästa produkterna. Har även många favoriter från andra märken som jag inte kan gå en dag utan. Detta är produkter jag verkligen recomenderar och kostar dem lite extra är det för att dem verkligen fungerar. Smink med högt pris = (oftast) bra kvalité. Här är en lista på de märken som är ojämförbart bäst i sitt område enligt moi:

Naglellack - Nivea
Mascara och eyeliner - Lancôme
Ögonskugga - Clinique
Body/Ansiktslotion - Bioterm, Clinique
Läppar - Make Up Store
Parfym - Dior
Handlotion - Vaseline
Foundation - Clinique
Rouge - Clinique, Dior
Body Butter - The Body Shop
Lipglos - Vichy


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina och bra tips:)

2009-11-14 @ 21:57:21
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }