sandy sheets, epic beats

Livet är för underbart för att hinna med just nu. Vardagen består av en konstant study-n-future-stress, längtan om att lämna det här iskalla landet igen och driva igenom mål och framtidsplaner som just nu är långt upp i molnen (och som garanterat kommer att utspela sig långt ifråg kalla oinspirerande swe). Behöver dock inte hålla mig så länge till eftersom jag spontanbokade några veckor i Cape Town nu i vår, kommer spendera sommaren på rivieran (fantastique repris med another yachting season) och flyttar till just nu unknown destination i augusti  för kombinationen utlandstudier + vattenmelon på stranden.
 
Känner verkligen att swe inte räcker till för mig; för lite inspiration, för lite business möjligheter och spännande företag, för lite sol och för lite drivkraft. Älskar att vara på "öppnare" platser där man arbetar mer med att konstant utvecklas, bygga sitt eget varumärke och där det är ok att ha otroligt höga mål och ambinationer. Redan tagit ganska drastiska beslut när det käller min framtid här, eller snarare någon helt annan stans, som jag tänker genomföra så snart jag får möjlighet till det. Ser fram emot att starta mitt liv och karriär på en plats där jag "passar in" bättre. Hello tan, salty hair n epic beats.
 
Får fortfarande mycket mail angående yachting och ni är mer än välkommna att ställa frågor men fundera först över om du verkligen är beredd att lägga ner så mycket energi och cash på något som yachting faktiskt kräver. Det är en otroligt seriös industri och något som de flesta inom den gör som en livskarriär. Har tidigare besvarat de vanligaste frågorna här, utöver det får ni gärna maila mig på [email protected] eller lägga till mig på facebook (sköter den mesta coachingen därifrån då ni är många som hör av er samtidigt).
 
För er som bara vill följa bilder och äventyr finns min instagram nu öppen med samma namn som bloggen - jolechole. För mer personlig läsning ska jag försöka dra igång bloggen igen när jag lämnar swe för the amaze tan igen.
 
Bisou, L.
 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }