Tillbaka i Cannes


Jag minns knappt vad som hänt de senaste veckorna - man blir lite lost in translation när man flyger över hela världen lite för ofta. Lämnade min älsklings yacht, jobb och vänner i Mexico för lite tid hemma i swe innan jag igår flyttade tillbaka till Cannes. Har haft en underbar tid hemma de senaste veckorna med girlfriends, house, utekvällar och alldeles för lite sömn. Ska lyssna på goda råd från grandma Joanna nu och försöka lugna ner mig lite, relaxa på stranden här i Cannes och göra några rikitgt bra löparrundor längs strandpromenaden och i Cannes-hillsen. Hade en intervju idag för yacht som är baserad i Cannes över sommaren, perfekta jobbet och väldigt lugnt tempo som hade varit perfekt för mig just nu. Vill bara vara här nere i värmen, sova ordentligt, springa, äta nyttigt och dricka fruit shakes med tjejerna på stranden (känner inte ens för champagne eller bellinis efter två sömnlösa weekends hemma i swe. Never again - detta kommer nog hålla i sig max en vecka). Nu blir det löparrunda no. 1 här nere och ikväll ska vi ut och äta vid stranden. Life's beyond.
 
Bisou, Moi.
 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }