Good morning Cannes

En halvtimmes Maroccanoil hårinpackning, Vichy-body scrub och L'Occitaione Green Tea facial senare kör jag lite business från ipaden i sängen, bokar flygbiljetten hem, läser bloggar och avverkar min oanständigt fulla mailinbox. Spenderade hela dagen på stranden igår med vattenmelonen ovanför, familjen i Skype och Elsas Mode-boken No. 1. Flyger hem om nån vecka för att fortsätta på handels och med "det riktiga livet", men tills dess blir det bara no plans i Cannes, förutom spa, lattes, shopping och sol på stranden (välkommen tillbaka Maxico-solbränna). Idag är det lite molnigt så har bokat manikyr och pedikyr på spa nära la Croisette, tänkte ta en sväng förbi Ladurée och synda med en mini-ask caramel salé macarons först också och leka personal shopper åt J Eriksson.
 
Mini-work-update:
Fick ju jobbet på charteryachten som var based i Cannes men det var inte riktigt så perfekt som jag tänkt mig så lämnade yachtinglivet helt för att tag framöver. Tror aldrig någon båt skulle kunna bli lika bra som Kogo ändå och jag hade behövt landa lite i verkligheten igen. 
Œ
 
 
 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }