Världens bästa gym

Avslutade dagens gymsession med att springa till stranden och sova i solen resten av dagen - hello solbränna.
Det här gymet är fantastiskt! Här finns ALLT - alla maskiner du kan tänka dig, boxningsring, shoppingcenter för training acessories, pilates och yoga avdelning, tennisplaner, ridbanor, dansstudio, spa, helt sjukt lyxiga omklädningsrum, pool och världens största golfanläggning med banor som omringar alla hus som hör ihop med gymet och fitnesscentret. I die.
 
Har aldrig tränat så mycket som jag gör nu. Blir minst en snabbis på gymet varje dag (det är ju så sjukt bra att man känner sig hemsk om man inte går dit och utnyttjar det), om inte vikter eller crosstrainer så i alla fall lite yoga eller pilates. Motivationen på topp just nu  och superfokus på training och diet tillsammans med alla pojkarna på båten. Följer ingen diet men har vant vid att vara supernyttig nu så ingen idé att bryta det. Mumsar mango, granola müsli och mandelmjölk till frukost och kockens goda sallader med getost, tomat, avokado och ruccola till lunch och middag. Mixar upp med lite timjanmarinerade lamb chops, grillad lax och tigerräkor när jag inte kan låta bli, men annars försöker jag äta så lite kött och mejeriprodukter som möjligt. Märker sådan otrolig skillnad på träningen när man undviker ljusa kolhydrater, socker och mejeriprodukter och just nu känner jag mer sug efter VS-kroppen än mörk choklad, snickersbars och pommes. Getting there.
 
Veckans tränings schema
Mon - fokus cardio med 6 km löpning och 40 min crosstrainer
Tue - core, mage, rumpa, 4 km löpning
Wed - rygg, armar, 15 min crosstrainer 
Thu - 10 km löpning 
Fri - ben, rumpa, löpning 4 km, 20 min crosstrainer 
Sat - easy-day med bara enkla magövningar
Sun - 8 km löpning, yoga

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }