Pool och IPad

Shoppade ju loss ordentligt i Miami, West Palm Beach när vi var i US. Blev en hel del från Marc Jacobs, Ralp Lauren och Bumble and Bumble. Lyxade även till det med en ny iPad som jag blivit fullkomligt beroende av (solar, sover, tränar med den). Sen Victoria's Secret ska vi ju inte ens tala om - har shoppat upp en förmögenhet där! (minst 5000 kr har gått till bikinis, bodylotions, panties och träningskläder). Hade jag bott hemma hade jag helt klart varit i botten på min latte-budget nu, men tjänar så bra i den här lyxindustrin att jag inte har en chans att göra slut på allt jag tjänar. Otroligt beyond. Försöker spara så mycket jag kan till resor, lägenhet, studier och espresso house-mochas när jag kommer hem. Älskar att man både kan leva dream life och spara samtidigt.

 

the shopping list (so far):

Svarta Uggs

Marc by Marc Jacobs väska New York spring collection 13 kuvertväska, iPadfodral, iphonefodral

Steve Madden nude sandaler

Bumble and Bumble hårinpackning, shampoo, balsam, saltvattenspray, brilliantime hair lotion

iPad

minst 25 salted caramel mocha eller white chocolat skinny mocha från Starbucks

Victoria's Secret 4 bikinis, ca 40 panties, 3 bh, bodybutter, bodylotion, bodymist

Maroccanoil

Guess nude 13 cm klackar

Saint Tropez luminating lotion (helt fantastisk!)

Ralph Lauren vita shorts, jeans, tshirt 

Nike dry fit löpartights, lila löparskor, tshirt, corallfärgad löparjacka, löparsensor, iphonehållare förlöpning

Lush svart långklänning i chiffong

Zara svart kort klänning i chiffong (båda djupa i ryggen)

minst 5 askar macarons från Laurée + minst 30 macarons utan ask

Clinique moisture surage cream, exfoliation lotion, sminkborttagningscream, rouge, ögonskugga, mascara (jag har nästan allt smink och antiktslotions i clinique. Älskar det, så otroligt bra kvalité)

L'Occitaine ansiktsmask, sun ansiktslotion, citrus sorbet body cream
Vit kort bomullskavaj med knappar (Hunkydory imitation)

 

Fortfarande på jakt efter lite fler lotions från VS, vita jeans, Mulberryfodral till telefon och iPad, Hunkydory och Odd Molly imitationer och bra många fler Starbucks-lattes. Får se om det finns i Cuba, wehere we're going next.

Bisou, Moi.

 


Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }