Amsterdam to Mexico

Älskar att vara världsvan chic world-cruising flygare - lämnat swe för en halvdag shopping i Amsterdam innan jag flyger vidare mot Mexico City och slutligen Las Paz, Baja California. Redan börjat planera min beach-outfit för vår kommande Tequila-weekend, boka in businessmöten och arbeta med nya framtidsplaner och idéer för sommaren. Varvar Vogue med mitt favorit finans magazine och Sofi Fharmans Bodylicious bok och blir supertaggad på en framtid inom Fashion Management/Industrial Financial Business och superfokus på träning/bikiniprep och kost (något jag verkligen kommer ta tag i så fort jag är back onboard) - först måste jag bara avsluta detta lyxury-partey-seglar-år. Nu flyg mot Mexico och US west coast.
 
Bisou, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }