Starbucks Paris

Skrattade ihjäl mig när jag fick min latte på Starbucks precis, såhär stavar fransmännen mitt namn efter bokstavering i kassan haha. I Paris as you know, precis färdig på amerikanska ambassaden (ett visum rikare) och har nu spenderat de senaste timmarna i Lafayette och Printemps för shopping shopping SHOPPING. Har sen promenerat längs Avenue Lafayette mot Champs Élusée och Place de la Concorde för att möta upp en Paris-väninna, men gatan tar ju aldrig slut! Sprang in på en Starbucks för en Mocha Blanch (vit choklad-mocha = to die for) och wifi-access till mobilens GPS och kunde knappt se Champs Élusée på kartan för jag har tydligen (trots mitt vanligtvis fantastiska lokalsinne) gått åt helt fel håll haha.. Inte ens värt att gå tillbaka så får springa ner i tunnelbanan nu innan jag blir försenad.
 
Bisou, moi.
 
 

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }