Diet

Avancerar lite och följer nu Victoria's Secret diet and fitness program - målet är att se ut som Candice (eller Bianca, vår owners supermodell till flickvän) om några månader. Mia och jag springer fortfarande varannan dag men äter mer sunt än LCHF som känts lite för mycket fett för mig. Förstår inte logiken i hur jag ska kunna droppa i vikt och bli fit när jag fortfarande kan äta feta mejeriprodukter och såser. Nya planen består av en hårdare startphase men skönare och nyttigare i längden, vilket känns viktigt för kroppen också:
 
2 veckor utan kolhydrater, frukt och socker, så lite mejeriprodukter som möjligt.
Därefter äter man mycket frukt och grönsaker, fullkorn, yogurt, avocado, ägg, proteiner och fortsätter tills man når sin målvikt.
 
Detta tillsammans med hård träning à Victoria's Secret:
75 min styrketräning 4 gånger per vecka med fokus på ben, core, armar, balans och stretching.
Pulsökande träning som dans och löpning varannan dag.
Balans och slimfokus med yoga och pilates varannan dag.
 
Boost från Franska Rivieran!

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }