Shoppingrun

Tänkte först springa milen idag, men slutade med att jag shoppade loss på Lafayette, L'Occitane en Provance och Ralph Lauren ist (efter 5 km löpning). Hittade mina halvtrasiga älsklingsjeans från Ralph Lauren i nyare utgåva som jag tittat efter i både London och Paris (AH lycka!), citrus lotion från Bioterm, underkläder från Princess Tam Tam och Calvin Klein (som jag slog in som julklappar till mig själv hehe - typiskt moi) och citrus sorbet body cream, ansiktsmask och  Mmm-doftande ansiktslotion med SPF (för heli-deck taning på vägen till Florida) från L'Occtaine. Denna otroligt lyckade dag avslutas med middags-skypedate med familjen, en varm dusch och lite mer danskt rådbröd - Mmm.

Bisou, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }