me and my phone

Gud vad jag blivit mobilberoende sen jag flyttade till Frankrike! Främsta anledningen är ju såklart att hålla kontakten med alla hemma (vilket jag faktiskt varit otroligt bra på) men är även online på fb, viber, skype och instagram (där jag heter joliechole) dygnet runt. Måste kolla mobilen innan jag somnar och det första jag gör när jag vaknar, is that a problem? (little j och mamma klagar inte direkt) Älskar att ringa, maila och gossipa med alla hemma och nya vänner i London, Sydney och LA och vill passa på lite extra innan jag åker västerut och tidsskillnaden ökar. Fullständigt in love with min iphone.
 
Bisou, Moi.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack för dina uppmuntrande ord! Det värmer! Riktigt mycket! <3

Jag är också ganska beroende av min mobil, så jag känner igen mig. Fast... Ibland är det skönt att bara skita i mobil och facebook. Händer inte så jätteofta, men det händer. :]

2012-11-19 @ 22:01:28
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }