Matfilosofi

Gud vad jag börjat älska riktigt god och nyttig mat efter den här dieten. Kan inte beskriva känslan över att längta efter den hemmagjorda muslin med linfrön och färska äpplebitar och kanel, laxsalladen till lunch, moules marinée eller en riktigt god avokadoröra (testar den här nedan till frukost imorgon!). Lyxa till det med salted caramel macarons från Ladurée, amerikanska pankakor och nybakade varma pain au chocolat måste man ju göra med ibland, men just nu längtar jag precis lika mycket efter mina nytttigheter. Den här dieten var exakt vad jag behövde för att komma in på ett nyttigt spår igen (hela anledningen till att jag startade var att jag tydligen inte kan säga nej till mörk choklad, alldeles flör många croissants med hallonsylt till frukost och chips med seasalt & vinegar-smak.. mycket svårt för en tjej uppvuxen i ett hus utan annat än osötad yoghurt, hemmagjord hallonsylt och supernyttiga flingor). Jag har aldrig mått så bra, och det har inte min nymera vältränade mage heller.

Bisou, Moi.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L J E M T F E L T

sv: runkeeper heter appen! Hoppas att du har det bra! Kram

2012-11-05 @ 19:10:29
URL: http://ljemtfelt.blogg.se
Postat av: Ida

Sv: Åh, tack vad glad jag blir att du gillar dem!! :) Jo, det var hyfsat varmt men vi hade otur eftersom vi åkte dit precis den veckan då det skulle vara sämre väder än annars, haha lyckat! Så det blev rätt mycket regn, men det var ändå ganska varmt! :) Var härligt med Franska rivieran!! Skulle mer än gärna åkt dit! :) Kram <3

2012-11-06 @ 16:52:57
URL: http://idaevelinacronqvist.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }