Julshopping bland palmer på rivieran


Julgransförsäljning bland palmerna..
Shopping-paus i Toulons Nespresso store (två våningar tapetserade med nespressokapsyler och allt för underbara espressos + loungeavdelning och nespressobar à business feeling) med provsmak av hasselnöt/mörk choklad-nespresso - en av de nya julsmakerna för 2012.

Nya älsklingsbutiken i Toulon (finns ett fåtal bra butiker här tillsammans med Paris mini-Lafayette) med MbMJ-väskor, myshörna med nyaste upplagan ELLE, Vogue, Mon Clear-jackor, massor med Isabel Marant och Anna Sui kläder. I die.
Shoppa nyjagad kanin eller fasan - bara i Frankrike..

Skulle bara in till bageriet en snabbis idag men så sprang jag på världens finaste julgran (mitt bland palmerna på rivieran..), julmusik och massor med julskyltning så blev en riktig jul-shopping-dag istället. Hittade även hem i världens mest underbara lilla boutique (blanda minimalistisk inredning, Isabel Marant-jackor, Marc by Marc Jacobs färgglada väskor, Dsquared2 skor och superservice där dom slår in allt i silkespapper och följer dig till dörren för att bära kassarna - jag var hemma så att säga) och råkade köpa en ny älsklings-partyväska från MbMJ (tyckte faktiskt att jag kunde passa på att fira mitt fantastiska besked igår) så nu kommer jag sväva på små moln resten av veckan. Nu yoga och pilates tillsammans med tjejerna innan dom flyger till Paris och Miami över helgen.
 
Bisou, Moi.

Kommentarer
Postat av: Martina

Så himla underbar blogg, verkligen inspirerande att följa!

Svar: tack, roligt att du gillar det! försöker uppdatera så mkt jag kan. kram
Linnéa Larsson

2012-11-25 @ 12:54:05
URL: http://martinalindens.blogspot.com

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }