Flying to the French Riviera

Hade en väldigt typisk moi-flygtur hem till Toulon - pratade med Ingrid och drack EH mochalatte med extra shot och choklad på Landvetter innan jag steg på flyget (och köpte of course en andra mochalatte precis innan för att hålla hela flygresan), läste ELLE oktober och novembernumret som jag missat när jag varit i Frankrike (nästan värt att åka hem bara för det!), mellanlandade i Bryssel, shoppade macarons och världens juligaste kopp från Starbucks och fyllde på med white chocolat mochalatte, drack Champagne och åt tapas på en otroligt chic spansk tapasbar, promenerade på flyg no. 2, läste ELLE, mumsade lussekatter och drack mochalatte och sen var jag hemma på rivieran. Känner mig så otroligt världsvan nu när jag har flugit en del ensam - älskar det. Nästa gång blir det Florens eller Milano.
 
Bisou, Moi.
 

Kommentarer
Postat av: du och din champagne haha ;)

pussss!

2012-11-18 @ 11:01:15

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }