Miami to Ibiza


Mumsar grekisk yoghurt med hallon och honong och jul-te.

Dag no. 3 på vår crossing över Atlanten. Passerade precis Ibiza. Varm och solig morgon med 15 grader men vi förväntar oss att det ska blåsa upp ordentligt med 4 meter vågor i eftermiddag - spännande! Även om jag älskar havet och gunget ombord kan jag inte sluta längta tills det blir taning-varmt och jag kan bättra på brännan lite på pooldeck. Idag ska vi runda Afrika och Gibraltar sund och ta oss ner mot Kanarieöarna där det är 25 grader (och jag har julklappar väntande på mig hos vårt postkontor i Las Palmas IIH). Ge mig värme och soool nu merci.

Bisou, Moi.


Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }