första advent

Älskar julen och har minifirat sen min weekend hemma i swe men nu är det första advent och jul på riktigt IIH. Har mumsat pepparkakor, värmt glögg, spelat julmusik, shoppat julklappar och skrivit julkort till alla nära och kära där hemma hela helgen. Julen är verkligen en familjehögtid för mig så saknar familj och vänner lite extra just nu men hoppas ni har det bra hemma i snön bland julgranar, pepparkakor och julupplysta Göteborg - så vackert i stan under julen.
 
Glad första advent.

Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Så mysigt att du kan fira lite ändå !

Svar: ja försöker göra mitt bästa med vad jag kan här nere, palmer och sandstrand bidrar ju inte direkt till julkänsla kram
Linnéa Larsson

2012-12-02 @ 22:56:47
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Pablo

Tack ska du ha, fina du!

Tagna hemma hos mig ute på landet

2012-12-03 @ 20:31:21
URL: http://pablosfoton.blogg.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }