Inspiration.


Har nu suttit över två timmar på models.com och kollat Best of 2010 - the year in magazines and numbers. Det är en sådan otrolig inspirationskälla och idag känner jag mig tom och tar in allt mer än någonsin. Är förmodligen smått besatt av mode, men det är jag snarare glad över. Jag är en sån som inte behöver ha allt, bara jag får se det är jag lycklig. Önskar dock att jag en dag bli framgångsrik (clothing design & arkitektur) och har råd med allt jag önskar mig. Det är nog mitt livs dröm. Men idag vill jag inte bli, jag vill bara drömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får drömma med :) älskar när du lägger upp länkar till såna underbara sidor, nice!

2011-01-17 @ 08:47:10

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }