Future


Bonjour! Today är en sådan där lugn och skön dag innan skolan börjar igen med sen frukost framför Gossip Girl i min härliga kashmir morgonrock (en underbar julklapp), mys med älsklingen och promenad med vovven. Har även kollat upp olika utbildningar inför min stundande studentexmen. Detta är vad jag vill göra:
  • Studera Architecture/Interior Design på University of Technology i Sydney.
  • Studera Kommunikation och PR på State University of New York City.
  • Arbeta i Göteborg, bo hemma och spara pengar till en utbildning utomlands.
  • Studera Tekniskt Basår på Chalmers i Göteborg och sedan söka till Arkitektur och Teknik på Chalmers.
Känns som om det är omöjligt att hitta en utbildning som passar just mig och att pengar och tid står i vägen, men förhoppningsvis hamnar jag någonstans jag älskar.

Bisous, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }