Love Shoes.


Jag är inte en sådan tjej som älskar skor. Jag tycker om att titta på skor men det är inte min absoluta shoppingfavorit, dock är jag fullständigt förälskad i dessa par. Jag älskar all sorts exkusiv shopping och min största kärlek är underkläder, tunikor och tunna klänningar i skira färger. Jag fönstershoppar mycket och funderar alltid länge innan jag köper något. Jag skulle inte kalla mig shoppingberoende (även om miss E skulle göra det) och även om jag handlar dyrt är det alltid fullt genomtänkt. Dessutom handlar jag aldrig något jag inte behöver.

Jag tycker det är viktigt att man är nöjd med sin garderob och att den representerar just dig - dina färger och dina signaturplagg. Jag blir allt lyckligare med min garderob, även om den består av många dyra och exklusiva plagg. Det är inte märket utan kvalitén och själva plagget i sig jag förälskar mig i och jag försöker inte vara en "skyltdocka" för Odd Molly som många andra är. Det finns så många vackra märken som ingen har någon aning om, och det är just dem jag älskar att bära. Älskar att vara först när det gäller fashion - be a trendsetter or be no one.

Love et bisou, Moi.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }