PROUD TO SHOP


Har haft sådan shoppingabstinens sedan bestämde mig för att dra ner på mina shopping-of-the-weekend-utgifter.. I love to shop helt enkelt, c'est beyond pour moi. Jag har alltid sprungit mycket i affärer och älskar att följa mina favoritmärkens kollektioner (Dolce & Gabbana och Dsquared) och jag längtar till den dag då jag har råd att köpa en väska från YSL. Just nu är jag fullkomligt förälskad i guld, gludglittrande parfymer (som Golden Goddess från Estée Lauder nedan), rouge och lotions. Tänkte vara riktigt brun och guldglittrande i sommar, med saltvattensblekt hår och färgsprakande klackar kan det inte vara annat än beyond! Här nedan följer mina tre favoriter à gold i sommar.

Shop til you drop, Moi.

parfym, Golden Goddess - Estée Lauder. solpuder, Cocomotion PigmentMAC. creamlotion, Gold Pomade - Oribe.

Kommentarer
Postat av: anni

Var kan man köpa parfymen? den verkar jättesexig

2011-04-13 @ 08:28:43
Postat av: Linnéa

sv A. jag har specialbeställt min från Estée Lauder Åhlens. det finns nämligen inte så många så vill man ha en måste man vara ute i god tid. (dom kmr ut 8 maj)

bisou

2011-04-13 @ 08:30:03
URL: http://joliechole.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }