HOW COULD ANYONE BE THAT GOOD LOOKING?


The answer - They can't.

Allt handlar om att fejka det. Fake it and break it. Blanda och mixa märken, billigare basplagg tillsammans med utstickande designer märken, asessoarer som speglar din personlighet och "den du vill se ut som". Se designer med egna ögon, härma och efterlikna. Det är underbart med förebilder, men du ska inte bli en kopia utav dem utan utifrån dem skapa din egen bild och utsida. Se på Chloé och skapa något eget, liknande, men inte likadant, men man kan antyda var du fått din inspiration från.
Vet att jag pratade om att köpa en provdocka och börja sy upp egna kläder för ungefär ett år sen. Känner att det jag vill klä mig i inte finns att köpa, eller finns över huvud taget. Jag kanske borde skapa det själv helt enkelt? Tanken och inspirationen finns där, det minsta jag kan göra är att försöka.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }