Chloé


Underwear Stella Mccartney, Shoes Lanvin

Chloé Sevigny har sådan underbar och inspirerande stil, varierande men nästan alltid fullkomligt underbar! Voilá ici, très très beatuté. Hon är en sådan som gör att man börjar undra om "lycka kan köpas för pengar?". Och det kan den, jag skulle åtminstone vara väldigt lycklig om jag hade hennes gaderob. Funderar på att boka in en fashionable shopping day snart med min personal Shopper Henrik Lagergren - det är så mycket jag önskar mig nu till sommaren:

  • Platta hudfärgade sandaler - gärna med söt snörning eller söta detaljer som från Lanvin här ovan
  • Något sprudlande och färgglatt à Chloé
  • beautiful romantic lingerie - från Stella Mccartney, Princess Tam Tam eller budgetfavoriterna H&M och Lindex. Klara färger, see throught eller ljusa rosa, beiga och vita pasteller
  • Underbar myströja från Life is too short not to wear cashmere - ännu är det ingen som givit mig denna fantastiska kofta i present, dock förståligt eftersom moi fyller år snart
  • Färgglad "happy" tröja från Boomerang - finns på Åhléns och jag bara längtar efter att springa och köpa den
Bisous Moi

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }