Saknad, längtan och lycka


Idag är en sådan dag som jag saknar det mesta som jag älskar med mitt liv. Har gått med tankar på mitt hjärta sen han reste ifrån mig igår, får inte se honom på nästan två veckor.. Saknar honom redan och vet inte vad jag ska ta mig till ibland. Vill liksom bara ha en kram.
Längtar så otroligt tills han kommer hem igen <3 Är så glad för de underbara vänner jag har, uppskattar er lite extra just nu. Något annat jag längtar efter är värmen, solen och havet. Med andra ord sommaren. Har så mycket att se fram emot då..
Sommarjobb och chash, Pontus kommer hem för alltid! segling på västkusten, brun hy, mys på Marstrand med Elsa och dansflickorna, Cypern-party-resan med dem underbara, poolbygge här hemma! festligheter och självklart alla underbara myskvällar med vänner och min Pontus. Min längtan är vad som driver mig just nu.

Är dock oerhört lycklig över allt just nu, känner mig som Charlotte i SATC. Har bestämt mig för att göra dessa två veckor till en oas av härligheter och luxery. Vill inte vara ledsen för att Pontus inte är här och håller mig i handen. Inbokat för helgen är GG-mys med E, festligheter och gratulationer i överflöd till Jennifer som fyller 18 år, shoppingdag och fika med mor och hemma-SPA.

Jag och min älskade vän Emelie på min hemliga klippa (dit ingen annan hittar vägen) på Marstrand i somras.

Kommentarer
Postat av: emelie

ÅHH ÄLSKAR DEN BILDEN. :)<3

fatta vad mkt vi har gjort tillsammans, och kommer att göra, inte minst i sommar! :) pusspuss

2010-03-08 @ 20:51:13
Postat av: Linnéa

åh jag vet! det är ju inte klokt.. Emelie, detta blir bästa sommaren någonsin. love yah <3

2010-03-09 @ 07:46:59
URL: http://joliechole.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }