Champagne


Och så hoppas vi att kvällen blir så bra som den bör..

Dressing - dagens dilema. Vad ska jag ha på mig ikväll? Har verkligen ingen lust med den lilla svarta ikväll igen, och eftersom mina sparpengar går till Aia Napa-resan och inte färgglada klänningar à les printemps finns det ingenting tilltalande från den kategorin i min garderob.
Saknar mina vänner lite, hade väldigt gärna spenderat kvällen i en mjuk säng med en av alla darlings och bara pratat och druckit te genom hela kvällen. Det är tur att jag har dansat idag i alla fall, annars hade jag väl aldrig orkat gå ut. Det skadar dock aldrig med lite festligheter, får spara mig till lovet med att mysa <3

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }